maanantai 2. toukokuuta 2011

Postvappu

Päivittyypäs tämä blogi usein..heheh..
Vappu on siis takanapäin. Aatto meni aika perinteisesti tyttöporukassa tässä mun luona ja myöhemmin baarissa.. tai kahdessa;). Tulipa taas pidennettyä ikää nauramalla ainakin kymmenen vuoden edestä. Räpsittiin myös ihan hirveesti kuvia, joita eilisiltana latailin feisbukkiin tyytyväisenä siitä, että niissä oli joukossa tosi paljon ihan onnistuneitakin otoksia.

Eilen olin piknikilläkin, vaikka aamulla näyttikin vähän aikaa siltä, etten tulisi löytämään ketään sinne seuraksi. Kaikki kaverit oli jumittuneet jonnekin sängyn pohjalle. Ihme juttu, kun itse olin tunnin päästä heräämisestä jo pirteenä ku peipponen ja valmiina jatkamaan vapun viettoa. Noh, onneksi eräs kaveriseurue oli jo paikan päällä ja liityin heidän seuraansa vappuhuiskoineni. Tänä vappuna oli jopa lakki päässä, mikä onkin sitten toinen kerta kun oon jaksanut sitä kotsaa raahata. Ensimmäinen tais olla sillon yo-juhlia seuraavana vappuna. Sillon se oli mulla oikeen vappuaattona päässä... niin tai ainakin alkuillasta. Suurimman osan illasta, baarissa, valkolakki lepäili baaripöydällä sillä aikaa, kun minä tanssin lavalla. En vieläkään käsitä, miten sille ei tapahtunut mitään. Lakki on yhtä valkoinen kuin ostettaessa...
Eniveis, piknikkiä vietin aika kansainvälisessä seurassa. Suurin osa porukastamme oli italialaisia miehiä. Ne on kyllä hauskaa seuraa, ei voi muuta sanoa. Hirveen välittömiä ja huomaavaisia ja rentoja:) Piknikiltä jatkettiin vielä yhden kaverin kämpille; syötiin, juotiin ja kuunneltiin musiikkia. Piti olla krapulapäivä, mut vietinkin sen iloisessa pöhnässä ;). Jotkut tais siitä vielä jatkaa baariin, mutta minä katsoin parhaaksi mennä vaan kotiin lepäämään ja juhlia sitten taas joku toinen kerta vähän paremmilla energioilla.

Niin ja ettei jäisi mitään arvailujen varaan: en ole kiinnostunut noista pojista. Se yksi, josta olen kiinnostunut, joka kuuluu kyllä tavallaan samaan porukkaan (fiksu siis), on edelleen matkoilla. Olen sen verran ottanut selvää, että sen pitäisi tulla takaisin tässä kuun puolivälissä. Hmm... Epäselvää on, että mitä sitten tapahtuu vai tapahtuuko yhtään mitään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti