perjantai 27. toukokuuta 2011

Give me what I want! Now!

Onkohan nyt kyseessä joku "mitä vaikeammin tavoiteltavissa, sitä enemmän mua kiinnostaa" -ilmiö? Eilisessä iltaseurassa nimittäin oli myös fiksu, mutta mitään ei tapahtunut (!!!?). Miksi?! Menee hermo! Ois ollut niin hyvä tilaisuus jutella kahestaan ja ihan mitä vaan, mut ei, ku fiksu näytti olevan kiinnostuneempi eräästä toisesta naishenkilöstä ja hitto, että mä olin mustasukkanen. Okei, kyllä mekin juteltiin välillä jonkun verran ja se kehu mua, et näytin kuulemma elegantilta jne. Ja voihan olla, et se jutteli sen naisen kanssa lähinnä, koska ne oli tuttuja ennestään, istuivat vierekkäin ja tää nainen oli myös kova puhumaan ja kisko sitä tanssimaankin koko ajan. Mä sit taas istuin fiksun ja jonkun sen kaverin välissä ja sen vuoks juttelin melkeen koko illan sen kaverin kanssa. Lähtiessäkin, päädyin lopulta kävelemään puolet matkasta tän kaverityypin kanssa, kun fiksu päätti palata viel hetkeks sisälle kuunteleen jonkun biisin (nainen soitti sille, ku oltiin jo ulkona). Siis, wtf?! Oon nyt lievästi pihalla ja kettuuntunut. En haluais ajatella, ettei fiksuu kiinnostakaan yhtään, mut on tää nyt vähän outoo... Mun utelujen jälkeen se kaveri kylläkin kerto, et tuo nainen ois naimisissa, et sikäli ei pitäis olla huolissaan, mut mistä näistä tietää.
Ihan sietämätön ilta. Odotin vähän jotain muuta. Lisäks mun teki koko ajan ihan hirveesti mieli koskettaa sen reittä tai jotain, hahahah... Onneks hillitsin jotenkuten itseni ;)
Mahdollisesti vietetään iltaa samassa seurassa myös huomenna, joten saapas nähdä, millä mielellä olen sen illan jäljiltä. *fingers crossed*
Ps. toivokaamme yhdessä myös todlla todella kovaa, ettei varattu oo osallistumassa samoihin karkeloihin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti