keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Ratkaisun hetki on käsillä

Onpas ollut taas vaikea päästä päivittämään tätä blogia. Tyhmä bloggeri... Menee ihan hermot. 

Sunnuntaina juostiin Naisten 10!!! :) Koko päivä oli ihan mahtava! Ensinnäkin ilma oli täydellinen: ei liian kuuma eikä liian kylmä. Toiseksi, juoksin siskoni kanssa koko matkan yhdessä rupatellen ilman, että olis tuntunu pahalta missään vaiheessa ja aikakin oli parempi kun viimeksi :) 1h 6min :) Olen siihen nyt tosi tyytyväinen, mutta ens vuonna vois kyllä yrittää alle tuntiin... Tuntui, että vähän kovempaakin ois jaksanut juosta...

Sitten... Fiksu on palannut Suomeen. Näin sen ihan sattumalta tiistaina, kun oltiin yksillä kaverin kanssa. Meitä oli siinä kyllä loppujen lopuks sen verran iso porukka, että ei nyt pahemmin tullut sen kanssa juteltua. Meitsi kun on aikas hiljaista sorttia heti, kun on enemmän ihmisiä (todella ärsyttävä piirre minussa). Mutta mutta... Silläkin uhalla, että kuulostan nyt tosi lapselliselta, niin mun mielestä se kyllä katso mua silleen erityisen pitkään ja intensiivisesti :) 
Ongelmahan tässä on vaan se, että mä en vieläkään tiedä, mitä mä siitä haluan ja kuinka paljon se mua kiinnostaa. Tai siis se nyt on selvää, et ulkoisesti se vetoo muhun, mut haluanko sitten vaan jotain sutinaa sen kanssa vai mitä hä? Äsh... Oon niin älyttömän kärsimätön!!! Tahtosin jo jonkun ratkasun tähän.

Noh, saattaapi olla, et jos hyvin käy, nään sitä myös tänään illalla. Tai sitten en.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti