maanantai 18. huhtikuuta 2011

Mikään ei muutu paitsi minä

"Löysin" jääkaapista vajaan karpalolonkeron (siitä näivettyneiden porkkanoiden ja kuukauden vanhojen kananmunien vierestä) ja jämähdin lipittämään sitä tähän koneen ääreen. Keksisin ehkä parempaakin tekemistä, kuten kaivautumisen peiton alle, mutta jokin sisäinen tuska vielä valvottaa. Heheheh... kuulostipa dramaattiselta x)
Mikään ei ole muuttunut viimeisestä. En ole edelleenkään palauttanut tekstianalyysiä, vaikka se on nyt lähes viikon myöhässä. Olen kyllä kirjoittanut sitä jo peräti yhden kappaleen verran... Huomisaamuna olisi tarkoitus kirjoittaa toinen kappale ;) Äsken palautin hirveellä kiireellä 10 minuuttia ennen deadlinea yhden kääntämisen kurssin lopputyön (or whatever...), jota mulla oli aivan liian vähän aikaa tehdä, koska aloitin jälleen kerran liian myöhään (story of my life...) ja lisäks olin tänään melkein koko päivän töissä ja töiden jälkeen priorisoin lenkille menoa. Mun arvostelu- ja suunnittelukyky on kyllä todella huono. 

Fiksusta ei ole vieläkään havaintoa. Äh... Tulis ny jo sieltä matkaltansa. Oon malttamaton.

Markus oli tänään töissä. Meillä on ollut tosi vähän vuoroja samaan aikaan ja oon ollut siitä oikeestaan vaan onnellinen, koska oon jo kurkkuuni myöten täynnä niitä väkinäisiä tervehdyksiä ja ahdistavia hiljaisuuksia. Se kun ei ilmeisesti enää puhu mulle mitään, kun ollaan kahdenkesken. Tänään se oli koko ajan siinä mun näköetäisyydellä ja mietin kuin kiva ois haroo sen hiuksia...yms. yms. Argh!!!! Mä oon parantumaton. En vaan pysty ajattelemaan tosissani, kuin idiootti se on. ...Ja se on pitkään aikaan ainoo, joka saa mun sydämen lyömään sataa ja sanat takertuu kurkkuun, ku en saa henkee. Ei kuulosta terveeltä, mutta totta se on. Miten joku voikin olla niin ihana, karismaattinen ja pelottava samaan aikaan?! Huhhuh...

Viime aikoina oon kyllä eniten keskittynyt mun 'herkuttomaan huhtikuuhun' :) ja juoksuharrastukseen :) Aika hyvin oon jaksanu ilman suklaata, vaikka helppoo se ei aina oo, varsinkin kun on stressiä koko ajan. Energiaa on kuitenkin enemmän ja juoksukin luistaa, ku kuvittelen miltä näytän sit kesällä biksuissa ;) ...ainahan sitä saa haaveilla. Yritän tässä päästä pikaisesti kuntoon, että jaksan juosta Naisten kympin ens kuussa.

Nyt hyvää yötä! (lonkerokin loppu :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti