maanantai 30. heinäkuuta 2012

Viiminen kerta ku meen yksin baariin

Kun kerran lupasin päivittää eilisen lopputuloksen, niin tässä tulee:

Aikani pommitettuani enemmän ja vähemmän läheisiä frendejä feisbuukissa tuloksetta, päätin lähteä yksin baariin. Ja siis tiedoksi, että tätä ei ole koskaan aiemmin tapahtunut, ever! Laitoin kyllä jotain viestiä jo kotoa Junnulle, että saatan ilmestyä paikalle halusitte (hän oli siis kaverinsa kanssa liikkeellä) tai ei. Okei, myönnetään, että aiheutin taas ihan itse pääni sisällä vähän draamaa, kun tilanne oli ihan oikeasti (no eikä ollut!) täysin normaali. 

Saavuin paikalle ja totaalisesti siinä epäonnistuen yritin sulautua siihen about kymmenen ihmisen asiakaspaljouteen, joka oli siihen mennessä ryöminyt paikalle. Pari teiniä tuli juttelemaan ja roikuin niiden seurassa sen puoli tuntia ennen kuin Junnulta tuli viestiä, että he on nyt baarissa, että mitäs mä oikein sekoilen mun viesteissä. Löysin jätkät yhdestä baarin nurkasta ja niiden ilmeet oli kyllä näkemisen arvoiset. Niistä oli luettavissa ajatukset: "**tun pimee ja stalkkaava muija" ja "et oikeesti tullu just pilaamaan meidän äijäiltaa". Oli sitten nii hiton kiva fiilis lyöttäytyä niiden seuraan...

Noh, ku tilanne vähän rentoutu, ni olihan ne ihan mukavia mua kohtaan. Piti kyllä välillä häipyä siitä ja yrittää esittää, etten tarvi niiden seuraa väkisin (joo, ei tainnu mennä läpi). Lisäks olin vähän pelottavan mustasukkanen yhestä tytsystä, joka tuli josain vaihees siihen juttelemaan niille sekä Junnun jatkuvasta tekstailusta jollekin/joillekin. Lopuks kuitenki Junnu kutsu mut luokseen yöksi, mut jotenki se ei ollut ihan sellasta kuin parina edellisenä kertana. En oikein tiedä halusiko se, et mä oon siellä vai ei. Aamun leikkeihin Junnu vaikutti kuitenkin olleen erittäin tyytyväinen ;)
Nyt en näekään miestä varmaan muutamaan viikkoon ja hyvä niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti