lauantai 28. heinäkuuta 2012

Katkera ja yksin

Ärsyttävän katkera sitä pitää olla aina kännissä. Taas lähetin jonkun "ei tartte moikata" -tyyppisen viestin perään, ku näin Joonatanin uuden naisensa kanssa eilen yössä. Odotin, että se katsois päin, niin voisin nyökätä silleen ohimennen - ja katsoihan se, mutta käänsi samantien katseensa sanoakseen jotakin naiselleen, joka sitten vilkaisi minuun päin. Humalassa tulkitsin tuon juuri niin kuin tässä nyt lukee, vaikka saattaa olla että en rekisteröinyt kaikkea mitä siinä pienessä hetkessä tapahtui. No mutta joka tapauksessa pilasi mun illan taas vaihteeksi tuollainen ja tuli lähetettyä se idioottimainen viesti. Menin jo feisbuukkiin Joonatanin sivuille poistaakseni hänet kavereistani, mutta en sitten vain pystynytkään. Järkeilin, että on mulla siellä iso liuta muitakin "kavereita", joiden kanssa en ikinä kommunikoi mutta joita ei vain voi poistaa.

Muutenkaan en oikein osaa olla yöelämässä. Tuntuu kamalan vieraalta ja jotenkin ahdistaa se ihmispaljous ympärillä. Tekee mieli vain hengata jossain nurkassa yksinään ja eihän niin voi tehdä. Sehän on ihan liian häröä toimintaa. En jaksa, kun juuri sellaiset ihmiset tulee aina juttelemaan joiden seura ei minua yksinkertaisesti kiinnosta ja tekisi mieli toivottaa kaikki hornan tuuttiin. Ai että, mä olen sitte mukava ihminen! Varmaan näytänkin ihan helvetin tympeeltä siellä, että ihme jos kukaan uskaltaa lähestyä, hahah...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti