perjantai 20. heinäkuuta 2012

Itsetunto kohillaan

Mikä tekee hyvän itsetunnon?
Nyt on meinaan taas aikas hyvä olo omissa nahoissa ja mietin vain, mistä moinen johtuu. Minulla on tähän tasan kaksi vastausta: urheilu ja miesten huomio. Olen sen verran komiasti pitänyt yllä juoksuharrastustani, että pitää jopa olla vähän ylpeä itsestä :) Hyvä minä!

Jotenkin nolottaa kuitenkin myöntää tuo, että miesten kehut ja kiinnostus vaikuttaa siihen miten näen itseni. Toisaalta, ihan luonnollistahan kai se on. Sitä haluaa tuntea itsensä naiseksi, mikä on kohtuullisen vaikeaakin joskus, kun ei ole oikein mitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen - lukuun ottamatta sitä, kun joku puhuu mulle töissä tyyliin: "Anteeks, mis teil o kertakäyttöastiat?" - Joo, se se vasta on jotain...

Eihän tässä nyt siis mitään mainitsemisen arvoisia kontakteja hirmusti oo ollut, lähinnä kaveripoikia. Mutta kun niitä kaveripoikiakin on yhtäkkiä kamalan monta, niin sitä on ihan jotenkin yllättynyt että oon mä sittenkin kiva, hauska ja sen verran kiinnostava, että joku haluaa erikseen mun juttusille pyrkiä. Se vaan, että jäätävän pitkästä sinkkuudesta sekaisin, oon jopa joutunut useempaan kertaan vastaamaan itselleni kysymykseen: "Onko toi kahdeksan vuotta nuorempi poitsu oikeesti vaan liian nuori ja poikamainen?" - No on todellakin!!! Apua, mitä sun mielessä oikeen liikkuu, nainen!!? No, hemmetti, ku ne kaveripojat on nii hiton flirttejä, ni se on pelottavaa! Yritä siinä sitte uskottavasti (punastelematta) heittää kaikki läpäksi, ku kuitenki mielessä liikkuu kaikkee ihan hervotonta....hahahhah :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti