sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Kolmen tunnin yöunet, need I say more

Mitähän mä just edelliseen postaukseen kirjoittelin?! Manailin ilmeisesti kaikenlaista tapahtuvaksi, öh... :D Tuntuu melkein, ku kuuluttaisin sitä koko kansalle kun sen tänne paljastan, mutta siis ööh... saatoin sukeltaa samojen vällyjen väliin tuon todella junnun kaveri(?)pojan kanssa, ohops... No mut mähän sanoin, että mun mielessä liikkuu kaikenlaista!!! Nyt mä oon sitte joku jäätävä kissaeläin varmaankin, siis puuma. Ou jea.

Jotenkin vaan tiesin (toivoin) jo etukäteen, et siihen se ajautuis kuitenkin yhteisen baari-illan jälkeen. Muahahahhaa.. Ensin oli ihan peruskiva ilta ja pari tequilaa myöhemmin mä olinkin tanssilattialla suutelemassa tätä junnua. Ei mitään muistikuvaa, mikä keskustelu johti siihen, mutta jotenkin epäilisin sen olleen jotain tyyliin: "Mitä, mitä, cioccolata :) - Ai mitä, mitä? - Hahah, noni tuus nyt tänne siitä ;)..." Jotain tollasta loistavaa verbaliikkaa :) Ja.... sitten mentiin meille.

Yllättäen mulla ei ees oo pahemmin morkkista. Miksipä olisi? Oli kiva ilta. Piste. En tehnyt mitään väärin; tyyppi on vapaa ja täysikäinen, heheh... Okei, joutunen viikon, tai jopa kuukauden juoruksi, mutta se on sitten vain kestettävä.
Hassua on, että junnu on ollut muhun ihastunut jollain tasolla jo pitkään ja nyt kuulemma unelmat täyttyi. No ohhoh! Imarteleehan tuo nyt vähän, hei!f :)


2 kommenttia: