maanantai 29. elokuuta 2011

Uusi minä

No oliko sutinaa?
- No eipä ollut, ei.

Semimielenkiintoiset jatkot ois voinu olla, jos oisin mennyt niille, mut päätin jättää väliin. Oltiin siis jatkamassa sieltä synttäreiltä erään baarin vip-tiloissa. Kauniisti ku hymyilee, ni sinnekin pääsee ihan heittämällä... No siellä oli sitten eräs urheilumaailman julkkis kaveriporukkansa kanssa bilettämässä ja jotenkin hän taisi kiinnostua yhdestä meidän porukan tytsystä. Pyysivät siis mukaan jatkoille ja toiset meni ja toiset ei. En tiiä oisko pitäny mennä ihan vaan, että oisin saanu kirjotettua tähän blogiin jotain kiinnostavaa, mut alkuinnostuksen jälkeen aloin miettiä, et mitä ihmettä mä siellä sit muka tekisin?! Ainoa porukan hyvännäköinen oli tää nimenomainen tähti ja muut oli ihan noubadeja (en siis tarkoita heidän statustaan, vaan oikeesti ei naama napannu yhtään). Ja jälkeenpäin oon erittäin tyytyväinen päätökseeni sen perusteella, mitä oon kuullut niistä jatkoista. Siis ei mitään ihmeellistä. Hienot tilat, mut muuten aika perussettii...

Yritin kyllä kovasti järjestää itselleni sutinaa lähettelemällä taas jotain ihme viestejä fiksulle, vaikka olin pyhästi vannonut itselleni, et EI MITÄÄN VIESTEJÄ... No joo, näin siin aina kumminki käy. Mun täytyy oikeesti lopettaa toi tai se ei kohta uskalla ees puhua mulle, ku pelkää et käyn suoraan kiinni. 

Tänään alkaakin sitten mun uus elämä:)! hihiii:)
Aloitetaan Saran kanssa sellanen liikuntajaterveellinenruokajaelämäyms. -projekti ja sitä ois tarkoitus jatkaa joulukuun puoleen väliin asti (!!!) huhhuh... Oikeasti oon aika innoissani, koska eilinen krapula otti taas vaan hitosti päähän, ku oisin halunnu lenkille ja tehdä jotain muutakin järkevää ja en vaan pystyny mihinkään. Rasittavaa. Juomisenkin ois siis tarkoitus jäädä nyt vähemmälle (mut siis en aio olla kokonaan juomatta) tai sit juon vaan kirkkaita (mikä ei oo hyvä idea). Sit keksitään joku yhteinen palkinto sinne joulukuulle, jos ja kun saavutetaan tavoitteet!

Mä jaksan kyllä innostua tällasesta ja paneutua asiaan tarmolla, mut sit se koulupuoli.... No luck there.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti