tiistai 23. elokuuta 2011

Seinille hyppimistä

Terve vaan,
pari iltaa tässä tämä meneillään oleva mukaan lukien on olleet yhtä levotonta päänsisäistä sekoilua, joten ajattelin tulla jakamaan osan siitä tännekin. Luvassa on siis todennäköisesti jotain käsittämätöntä sillisalaattia ja haikailua ties kenen perään. Pyydän anteeksi, mutta en pakota lukemaan;)

Mikä mua vaivaa??! Onks ne ne mormoonit taas vai mikä hitto? (ei ois mikään ihme, ku yks syö jotain ihme pillereitä, joiden seurauksena on menkatkin jääneet kokonaan pois..) Eilen olin jo ihan hajoomispisteessä. Mietin tapoja ottaa yhteyttä fiksuun tai edes saada tietooni, mitä se puuhaa. No luck there obviously... En voi mitenkään lähettää sille viestiä TAAS, joten pakko vaan kärvistellä. Seuraavaks aloin nähdä päässäni haavekuvia musta ja seikkailijasta viettämässä söpösti iltaa yhdessä katsellen leffaa sen sohvalla. Siis joo, ja ihan just tapahtumassa toikin... Pistin sille viestiä fasarissa, et sen on suorastaan pakko nyt jutella mun kanssa tai lähtee järki, mut eeeeii, ku tyyppi on kipeenä eikä kestä olla koneella paria minuuttia kauempaa. Niin mun tuuria... No hmm... Siihenhän ne vaihtoehdot sitten loppuikin. Mä tarviin lisää miehiä mun elämään!!! Ei näin voi vaan olla! Mää en kestääää!!!!!

Okei, ottaen huomioon, että sekoilen nyt aika pahasti, mun on pakko olla ees vähän ylpee itestäni, etten oo lähettäny mitään epätoivosia viestejä esim. fiksulle. Thänk gaad... (se vaihtoehto meinaan pyörii edelleen jatkuvasti mun mielessä) 

Oiskohan huominen parempi päivä. Oon menossa yliopistolle syksyn ekalle lounaalle Tean kanssa ja samalla noutaan tän vuoden uuden tarran opiskelijakorttiin. Saa nähdä, mihin se mahdetaan lätkästä, kun eräällä alkaa oleen kortti sen verran täynnä tarroja, et seuraava joudutaan pistää mun kuvan päälle :D ahahahhaha... Jos koittais pikku hiljaa päästä ulos sieltäki lafkasta... Mut siis joo, ainakin käyn ulkona huomenna, toisin ku tänään ja eilen, ku oon vaan laiskana kökkiny tääl neljän seinän sisällä ja illaks siirtyny kilsan verran päästäkseni työpaikalle. Jee. No hei, tein mä sentään tänään 120 kyykkyä. Ei huono:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti