maanantai 22. elokuuta 2011

Kuin vaikeeta on vaan saada mitä tahtoo???!

Täällä taas:) 
Ihana viikon pituinen aurinkolöhöloma takana ja tänään illalla edessä ensimmäinen loman jälkeinen työpäivä. Pääsin Portugaliin asti nollaamaan aivoja ja kaikkea tunnesotkua sun muuta ja SILTI, kaiken sen jälkeen ja matkan aikanakin minä ajattelen vaan fiksua!!!??? Tyhmääää ja ihan sikaärsyttävää!!! Jotenkuten sain pidettyä näppini kurissa lauantaihin asti, mut sit en enää malttanut mitenkään olla näppäilemättä viestiä sille. (uskomatonta, että kerron tämän, mutta..) Oikeesti olin tallentanut viestin jo valmiiksi edellisenä päivänä luonnoksiin ja sen jälkeen vielä pariin otteeseen muokannut sitä. Oivoi... Sitä paitsi, olin suunnitellut lähettäväni sen sunnuntaina, mut en siis jaksanut odottaa siihen asti. Äh, en ees tiedä, mitä haluan sen kanssa. Okei, of course olen puutteeeessssaaaa, mut kun se ei ole niin mitenkään varmaa, et se ois jotenkin maailmoja järisyttävää sen kanssa. Siis lähinnä siksi, että mun ajatukset saattaa harhailla tai hermostuttaa tai mitä milloinkin. Toisaalta mua myös kiehtois vähän ajatus yhteislenkkeilystä sen kanssa... Mut siinäkin vois vaan mennä hermo sen juttuihin, hah.. Joo, eli ei todellakaan ole järki mukana näissä mun "hitto, mun on ikävä sitä" -ajatuksissa. 
Tottakai mun teki mieli kysyä siinä viestissä suoraan, että koska nähdään???!!!! mut enhän mä kehdannut. Toisin sanoen, viestissä ei ollut mitään järkeä, kuhan kyselin kuulumisia. Aaaarggghhhhh!!!! Voinko vaan lähettää viestin, et saanko tulla sun luo NYT?! ahahahahhahahah....

Matka oli ihana ja oli niiiiiin kuuuuuuma koko ajan:) mut lievä pettymys oli se, et ei siellä mitään kuumikset tullu juttelemaan tai mitään:( Jos joku tuli jutskaan, ni se oli ihan NOU NOU, eli ihan sama juttu ku suomessakin... blaah... Siel oli tietty nii paljon turisteja, et ei siel päässy mitenkään erottumaan joukosta:( No, onneks kaveri hommas meille seuraa edes ekaks illaks, ku oltiin ulkona. Pari tosi mukavaa paikallista poitsua ja kauniita ku kiiltokuvat! Okei, se kenen kanssa lopulta päädyin vähän vehtaamaan oli kyllä kivasti 21, hahahhahah... Jotenki mun kohdalle eksyy aina näitä 21-vuotiaita;) Niin no vähän rajoittunutta se vehtaaminenkin oli, kun kaverini oli siinä viereisessä sängyssä sen toisen pojun kanssa X) :D jep jep... Oli kyllä hauska ja erittäin mieleenpainuva episodi  koko ilta noiden poitsujen kanssa ja sen jälkeen käydyt viestikeskustelut sun muut. Mutta ei siis tavattu poikia enää, eikä siinä mitään. Oli aika seko adhd tämä "minun" tapaus ja tosiaan, niiiiiin poika vielä.

Viikonloppuna on tiedossa Saran synttärit!!!:) Jees... Saran kanssa olin siis myös siellä portugalissa (piti vaan kaivaa jostain tuolta vanhoista kirjoituksista esiin, että mitä ihmeen nimiä olinkaan antanut ystävilleni täällä blogissa..heh..). Sen jälkeen alkaakin kuntoremontti ja syksyn (puistattaa koko sana) jumpparuljanssi ja uudet kujeet siellä täällä. Ja kyllä, myös siihen superüberahdistavaan yliopistoon pitää jälleen alkaa valmistautua henkisesti...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti