perjantai 30. syyskuuta 2011

Vaikee repii huumoria mistään

Tuo nettitouhu alkaa olla niin boring. Ei tapahdu yhtään mitään, lukuun ottamatta viestejä kuvattomilta tai muuten ei mun tyyppisiltä miehiltä. Itsetuntokin sai vähän kolauksen (varmaan oli ihan paikallaan vaihteeksi), kun yksi flirttini hylättiin ja viestiini ei kuulu vastausta. Mitä kummaa?! Enks mä ookaan niin hottis, ku mä luulin?! ahahhahah... Ite oon hölissy, et kai ne miehet nyt tajuu, et tää on tällasta peliä eikä kaikkiin viesteihin vaan jaksa vastata, ku ei huvita eikä kiinnosta. Ei sitä pidä ottaa henkilökohtasesti. Juu... Ja nyt mua harmittaa ihan pirusti, ku ne kaks (varsinki se, jolle lähetin viestin) vaikutti (lue: näytti) oikeesti kerranki kiinnostavilta, mut niistä ei nyt vaan tuntunut samalta mun suhteen. Pöh... En kai mä vaan yritä löytää miestä väärästä sarjasta???! Hope not. On meinaan vähän vaikea muuttaa sitä, mikä muhun vetoo ja mikä ei :(

Ja voisko tää rahattomuus jo pian loppua?!!!!!! Hajoo pää!!! Söin eilen iltapalaks sipulikeittoa, ku ei ollu muutakaan... Oon täs tehny laskutoimitusta, et miten saisin ostettua ruokaa viikonlopuks + eväät töihin mun muutamalla hassulla eurosellani. Pitää viedä pullot, ni saan yhden euron lisää. Iso jee. Maanantaina saan vihdoinki vähän lisää rahaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti