keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Epämääräistä jorinaa

Väsyttää.
Täytyy pikku hiljaa keksiä joku selitys sille, että olen jatkuvasti niin väsynyt. Johtuuko se jotenkin tästä hiilareiden vähentämisestä? vai syönkö kenties liian vähän? vai mitä vitamiinia tai muuta jään vaille? Univaje se ei ole, sillä menen joka ilta nukkumaan ennen kahtatoista ja herään yhdeksän maissa. Ystäväni Sara, joka on kanssakärsijänä tässä "liiku enemmän ja syö terveellisemmin" -projektissa kehuu kuinka hän on piristynyt ihan silmissä ja energiaa olisi vaikka mihin. Mikä minua siis oikeen vaivaa??!! Ärsyttävää:( Maanantaina painoakin oli tullut vain takaisin...pöh.

Tiedättekö sen tunteen, kun ajatuskin jostain miehestä ärsyttää, mutta silti mielessäsi haluaisit nähdä tämän enemmän kuin mitään..? Tohon vois tiivistää sen, mitä tuumin tällä hetkellä fiksusta. 

Perjantaina ois jälleen yhdet semisokkotreffit. Oon mä kyllä hullu. Sattuiko kukaan muuten katsoon kolmoselta eilen sitä uutta sarjaa Klikkaa mua? Ihan hauska, et tollasenki on joku keksiny tehdä, mut jotenki melkein ärsytti se ekan jakson negatiivisuus ja latteudet nettideittailua kohtaan. Toisaalta itekin sorrun edelleen sellaisiin ajatuksiin välillä: "Onko tää nyt mun viimeinen oljenkorsi?" "Onko nää kaikki jotain weirdoja? (itsekin olen siellä, eli todennäköisesti ;)" No mut kuitenkin, kivalta vaikutti ja Minttu Mustakallio on vaan niin mahtava näyttelijä mun mielestä, et katon sitä vaikka vaan senkin takia :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti