perjantai 16. syyskuuta 2011

Kaikkee haikailua

Okei, treffit peruuntu. Ihan uskottavasta syystä ja silleen, että nähdään varmaan ensi viikolla sitten, mikäli herraa vielä kiinnostaa. Mulle kyllä kävis.

Katoin Vicky Cristina Barcelonan. Joo, tiedän - vanha leffa - mut mä en oo oikeen katellu viime aikoina mitään enkä käyny leffateatterissa. Miks? - Noh, jotenkin leffaan tarvitaan kaveri ja en oo kai vaan jaksanu pyytää ketään, niin surulliselta kuin se kuulostaakin. Kotonakin on vähän tylsä katsoa elokuvaa yksin, varsinkin kun usein valitsen draamaa ja sitten tuun siitä hirveen alakuloiseksi. Vaivun johonkin ihmesyvällisiin maailmoihin enkä pääse pois...
Joka tapauksessa, tuntui kuin samaistuisin niihin kaikkiin päänäyttelijöihin... pettäjä, rakastaja, kolmestaan suhteeseen heittäytyjä ja hän, joka ei koskaan uskalla lähteä vaan mieluummin jää eikä ehkä koskaan saavuta sitä jotain tai sitten hänellä jo on se, mutta ei vain tunnu siltä. 

Toivon suhdetta ja poikaystävää ja kaikkea söpöä, mutta ilmeisesti mulla on sisälläni vähän kaikenlaisia ajatuksia... Että paska ihminen olen minäkin. Mutta en kai enää olisi niin tyhmä, että pettäisin, ennen kuin jättäisin...

Että tällaisia.
Kyllä on kiva pitää leffailta. Exäkin pyörinyt mielessä tässä iltana parina. Kyllä, sieltä parin vuoden takaa. Ei muussa mielessä kuin siinä vaan, että kauniit muistot palaa elävinä... ja tuntuu helvetin pahalta. Jostain syystä mietin myös, miten hän sanoo samoja lauseita nykyiselleen kuin joskus minulle.
"Olet kaunein nainen, jonka kanssa olen koskaan ollut."
"En voi uskoa, että olet oikeasti siinä."

Tänään ois myös ollut yks illanviettotsydeemi kaupungilla, johon mut oli kutsuttu, mutta koska olen näin homeinen ja pelkään ihmisiä, en mennyt. No yritin mä paria ihmistä seuraksi, mutta oli aika ymmärrettävää, etteivät tulleet. Ei se nyt olisi ollut mikään maailman kiinnostavin juttu, mutta fiksu oli ilmoittautunut "maybe attending". Joo, olisin voinut käydä katsastamassa, yksin, mutta lopulta luulen, että paras ratkaisu oli olla menemättä. Ei se mies ole kiinnostunut minusta ja tarkoitus onkin nyt ottaa vähän etäisyyttä. Se vaan e-i o-l-e  h-e-l-p-p-o-a.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti