torstai 22. syyskuuta 2011

A bit sad

Ohops, kun on aika taas vierähtänyt, mutta mulla ei vaan yksinkertaisesti ole ollut mitään sanottavaa. Eilisestä on kai parilla sanalla jotain kerrottava, vaikka ei oikein huvittaisi. Nääs, ei ollut taas mun ilta. 

Oli yhet pirskeet, joita fiksukin kunnioitti läsnäolollaan ja minä siellä sitten kaikin voimin taistelin tunteitani vastaan. Jep, det var inte så lätt... Ja kun kerran oli pari uutta tyttöehdokasta paikalla, niin totta mooses fiksu kiehnas sen toisen ympärillä vähän väliä. Minä hoin jotain tantraa mielessäni: "mikään ei kosketa mua, oon ihan v*tun cool ja ei vois vähempää kiinnostaa, mitä teet jne." Ja sehän toimi - vähän aikaa.

Mulle se sano ehkä kaks lausetta ja jutteli enemmän jopa mun kaverin Tean kanssa. Ehkä kuvittelin omiani, mut musta tuntu että fiksu flirttaili senkin kanssa sen minkä kehtas.

Baarijatkot meni siihen asti hyvin, kunnes sain jonku paniikkikohtauksen, ku näin fiksun kaulailevan sen uuden tytsyn kanssa ja Teakin jutteli jonkun poitsun kanssa ja mä... en vaan enää nähny syytä viettää siel sen enempää aikaa yksinäni. Kaikki tuntu jotenkin... äh, oli mulle vähän liikaa sillä hetkellä ja häippäsin. Huikkasin mä viel fiksulle, ku se jutteli sen tytön kans, et moi, mä meen nyt. Tää kaikki kuulostaa nyt vähän surulliselle, ku en oikein osaa päästää irti, mut oon ylpee itestäni, et en yrittäny väkisin hakeutua sen seuraan illan aikana tai mitään muutakaan epätoivosta. Ehkä tää tästä viel laimenee...

Ps. tänään on ne treffit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti