sunnuntai 25. elokuuta 2013

Syvällisillä vesillä

Ah, meillä on niin syvällinen ja merkityksellinen suhde hipsterin kanssa. Se näkyy jo viestikeskusteluistakin. Onnistuin joten kuten olemaan kokonaiset kaksi päivää kirjoittamatta hänelle ja sain kuin sainkin telepaattisilla voimillani hänet kirjoittamaan minulle, edes kerran. Hän oli viihteellä, eli tarpeessa ja päätti sitten lähetellä minulle yksisanaisia viestejä. Uskomattoman selkeän keskustelun voi käydä käyttämällä sekä kysymiseen että vastaamiseen vain yhtä sanaa! Helvetin hienoa! Tässä taas yksi todistus siitä, kuinka kiinnostunut hän on minusta ja kuinka paljon vaivaa viitsii nähdä minun eteeni. Ja tietenkään siis emme todellakaan nähneet saati sitten tehneet mitään.

Oh god... Miks mä en oo mies!!??? Todella raskasta ajatella sitä tyyppiä ihan koko ajan. Jos oisin mies, hilluisin vaan kavereiden kanssa, ajelisin autolla, kattelisin leffoja, pelaisin jotain pleikkaa, joisin kaljaa ja istuisin saunassa. Ainoa ajatus olisi, että mitenköhän se ja se joukkue nyt pelaa tänä iltana jossain. Naisia ajattelisin vain silloin, kun ... Okei, eli aika monta kertaa päivässä, mutta ainoastaan eroottisessa mielessä, enkä analysoisi heidän jokaista ilmettään tai sanaa. Se nyt olisikin turhaa ja hullun hommaa. 
Muahahah... 
Toi oli sitten vitsi.

Hitto oon yksinäinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti