perjantai 30. maaliskuuta 2012

Uusia treffejä pukkaa

Ohhoh, onpas mennyt luvattoman paljon aikaa taas...
Ei tullut niitä toisia treffejä. Taisi olla kummallakin vähän samat fiilikset, eli ei oikein ollut fiiliksiä tarpeeksi. Päätettiin sitten vaan jatkaa tahoillamme "sen oikean" etsintää. Nyt olenkin viestitellyt erään uuden miehen kanssa jo sen verran, että ensi viikoksi sovittiin treffit ;) Stalkkasin pari muuta kuvaa hänestä naamakirjasta (joo, ei varmaan saisi...) ja aika miellyttävännäköinen tyyppi on kyllä kyseessä, tosin enpä mene vielä sanomaan onko hän minun tyyppiäni. Avoimin mielin :) On muistaakseni samanikäinen kuin minä eli ikä ei ainakaan voi nousta miksikään kysymykseksi, mutta entäs sitten se että hänellä on oma, sydänverellä remontoitu talo jossain maalla...?! Hmmmmmmm... (Avoiminmielinavoiminmielin)

Oli eräs toinenkin mies, vähän pidemmän välimatkan päässä. Niiiiiiin kuuma ;), mutta kappas, pyysi nähdä lisää kuvia minusta ja niiden jälkeen hänestä ei olekaan kuulunut mitään. Kuinka yllättävää. Olisin kuitenkin arvostanut jonkinlaista viestiä takaisin, että "sori, mut en nyt oikein näe meitä yhdessä blaadiblaa...". Kyllähän mä nyt itsekin näin, että se oli tosi kuumis ja mä en ole ihan niiiiin kissa ;)

Joonataniakin piti nähdä tuossa alkuviikosta, mutta sepä perui. Tosi yllättävää sekin, tai se ettei hänestä ole kuulunut mitään sen jälkeen. Ei taida häntä paljon kiinnostaa nähdä. Niin että onkohan mun jo pikku hiljaa pakko myöntää itsellenikin, että ei siitä kaveruudesta mitään tule. En kyllä tahtoisi. En vielä.

Joo, mutta ei voi kyllä valittaa kun on treffit tiedossa :) Odottavalla mielellä olen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti