tiistai 20. maaliskuuta 2012

Kahvilla

Yhdet treffit taas selätetty :) Mukavaa oli ja ehkä mun ennakko-odotukset (kauhu-sellaiset) lensi jonnekin jorpakkoon siinä treffien edetessä, sillä tosi miellyttävä tyyppi oli kyseessä. Eikä näyttänyt niin vanhalta kuin pelkäsin, vaan ihan kivannäköinen miekkonen hän oli. Kahvilla oltiin perinteisesti. Mies oli tosi kohtelias: kysyi mitä ajattelin ottaa, tilasi sitten molemmille ja vielä maksoikin. Muutenkin viljeli kohteliaisuuksia minulle sopivasti keskustelun lomaan. Harmittaa, etten itse oikein osannut tehdä samoin. Hän olisi sen kyllä ansainnut. Ehkä mulla olisi sillä saralla vielä opeteltavaa, että rohkeasti antaisin krediittiä kun on sen aika...

Ei ollut edes hiljaisia hetkiä paitsi ehkä yhden ohimenevän sekunnin, jonka senkin hän rikkoi jollain luontevalla jatkolla kun minä vain jäädyin, ahhaha... Mutta... mutta...mutta... Entäs sitten ne fiilikset, entäs jatko???
Todella yllättävää varmaan, mutta kun en kyllä tuntenut oikein sellaista jännitettä tai että mikään olisi varsinaisesti vetänyt minua hänen puoleensa. Muistan aikoinaan Joonatanin kanssa treffeillä; mietin koko ajan millaista olisi suudella häntä. Nytkin mietin sitä, mutta valitettavasti siinä mielessä, että en vain nähnyt itseäni tekemässä sitä. Minusta tuo kertoo jo jotain. Ja siltikään en osaa täysin poissulkea toisia treffejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti