torstai 23. kesäkuuta 2011

Kutsu

Okei, perhosia vatsassa potenssiin sata!!! 
Fiksu lähetti mulle eilen viestin kutsuen mut sen tupareihin, jotka on siis tänään. Pelkästään jo se viesti riitti aiheuttamaan mulle melkein paniikkikohtauksen. Miten mä nyt osaan mennä sinne sellasilla fiiliksillä, että oisin ihan rauhallinen ja cool ja, mikä vielä vaikeempaa, en odottaisi mitään ihmeellistä tapahtuvaksi?! Ja ihan niinkuin tuossa kutsussa ei olisi ollut jo tarpeeksi sulateltavaa, niin illalla kuulin vielä Tealta, että herra varattu tulee samoihin pirskeisiin... 
Mulla tais mennä pasmat aika sekaisin, koska en saanut millään unta yöllä; mietin vaan tulevia pippaloita, vattaan sattui ja kaiken lisäks oli ihan helv**in kylmä. Tarkoitus oli nukkua oikeen kunnolla, kun on joutunu parina aamuna heräämään aikaisin ja tänään menen taas ulos ja sitten on juhannus ja kaikkea. Noh, käteen meni sekin suunnitelma.

Miks mun pitää aina jännittää niin sairaasti???! Kyllä mä nyt kuitenkin tunnen sieltä suuren osan niistä kutsutuista (todennäköisesti). Ainoostaan fiksun omat kaverit saattaa olla outoja. Yleensä välttelen tilanteita, joissa käy niin, että saavun yksin paikalle juhliin, mutta nyt se on varmaan edessä, kun en kehtaa takertua Tean hihaan. Täytyy kai olla rohkea ja näyttää itselle, ettei siinä ole sen kummempaa. Mitään kamalaa ei tapahdu. Itse juhlista en sitten menisikään niin takuuseen... Miksi niiden molempien pitää olla siellä??!! Argh...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti