perjantai 24. kesäkuuta 2011

Joskus saa, mitä pyytää:)

Huhhuh, mitkä pirskeet...
Nyt on kiirus juhannuksen juhlintaan, joten päivitys jää lyhyeksi. Sen verran kuitenkin voin nyt kertoa, että olin oikeassa siinä, että hämmentäväähän se oli olla samassa tilassa niiden kahden miekkosen kanssa. Tämä herra v ei näköjään osaa päästää musta irti, vaikka on lähiaikoina rengastamassa itseään toiseen naiseen. En ymmärrä. Olin kuitenkin todella tyytyväinen, että sen sijaan, että olisin tuntenut jotain vetoa häneen, koin lähinnä ällötystä hänen lapsellista käytöstään kohtaan. 
Oikaisen melkoisesti tässä tarinassa ja totean illan kuitenkin päättyneen niin, että kysyin fiksulta suoraan haluaisiko hän mahdollisesti yövieraan ja lähdin siitä sitten hänen luokseen herra v:n mustasukkaisten kommenttien saattelemana. Ja voitte uskoa, että olin enemmän kuin tyytyväinen tähän lopputulokseen ;)... Okei, okei, tiedän, että vähän riskaabelia tämä on edelleen, kun en tiedä, mitä toinen haluaa. Hän ei tosiaan vaikuta haluavan tästä mitään suhdetta ja minä taas en ole varma riittääkö se minulle. Ovatko odotukseni hänen suhteensa liian korkealla ja sitä rataa... 
Nyt lähden tästä juhlimaan jussia pikkufestareille Saran kanssa ja ihan vaan relaamaan koko viikonlopuksi:) Eikä siinä, ihan kiva palata välillä mielessään viime yön tunnelmiin... :)

Ihanaa juhannusta kaikille!!!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti