sunnuntai 21. heinäkuuta 2013

Toinen yö kaksin

Toinen yö saman miehen kanssa.
En tiedä, miten tässä käy, mutta aavistan että huonosti - minulle.

Ärsyttävää, että alkoholi on puurouttanut kaikki keskustelut, joita kävin hänen kanssaan. En ihan muista... Sitä paitsi yhtään mitään ei olisi tapahtunut viime yönä ellen minä olisi mennyt tarttumaan häntä hihasta ja puhumaan asioista (ainakin lähes) niiden oikeilla nimillä. Oltaisiin oltu niin kuin ennenkin ja ehkä se ensimmäinen yökin olisi ajan kanssa unohtunut.

Muistan kyllä, että hän vastasi kaikkiin kysymyksiini: "En tiedä." tai "En nyt vaan oikeasti pysty antaa mitään vastausta." Oli pahoillaan, että minä olen joutunut tällaiseen tilanteeseen. En ole ihan varma edes siitä, mikä tuo "tilanne" on. Itse olen kuitenkin itseni siihen laittanut - ei hän. Joo tiedän, että tämä kuulostaa hyvin epämääräiseltä ja epäilyttävältä, mutta siitä huolimatta en halua vielä karata. Yö oli jälleen parasta pitkään aikaan. Eikä pelkästään hyvää seksiä, vaan se on niin huomaavainen ja kiltti. Sehän siitä tekeekin vaarallista, että tässä voi vaikka vahingossa ihastua... Ei kyllä todellakaan kannattaisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti