keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Mitä siellä baarissa liikuksiikaan..?

Hei muruset!
Hidasta, jokseenkin yksinäistä vapaapäivää vietellään täällä. Siivoilen ja pohdin, josko jaksais avata gradutiedoston. Olis jo pikkuhiljaa aika sitäkin jatkaa. Olen tosin jo edistynyt sen verran, että olen keksinyt miten voin muokata aihetta joutumatta kuitenkaan ihan alusta aloittamaan. Jotain positiivistakin siis sillä saralla.

Viikonloppuna cioccolata oli baarissa pitkästä aikaa ja totaalisesti yllätti itsensäkin menemällä juttelemaan eräälle miehelle. Keskustelunaloitus oli jotain luokkaa: "Moi, mikä meno?" Oon kyllä verbaalisesti lahjakas ;)
Noh, siihen sitten jumiuduin juttelemaan loppuillaksi ja juomaan miehen tarjoamia drinksuja. Oli niin mukava tyyppi ja keskustelu luontevaa, että lähdin siitä sitten jatkamaan hänen luokseen. Hän ei ilmeisesti halunnut mennä varsinaiseen seksiin asti, tai ainakaan ei menty. Muuta kivaa oli kyllä, ainakin minulle, vielä aamullakin. Aamulla selvinpäin keskustellessa minua alkoi kyllä ärsyttämään miehessä jo aika moni seikka. Juttujen sävy oli vähän sellainen ylimielinen ajoittain. 
Hän heitti minut kotiin ja antoi numeronsa, jos olisin vielä myöhemmin rapularuokaa hänen seurassaan. En sitten kylläkään halunnut, lähetin vain viestin jossa totesin että oli ihan kivaa ja vois mahdollisesti nähdä toistekin.

Naiivisti kuvittelin, että kun mies noin kevyesti jutustelee, vie kotiinsa eikä osoita mitään äkillisiä mielialanvaihteluja tms., hän on vapaa... Viesti tuli myöhemmin takaisin: "...kai muistin kertoa olevani varattu..?" 

Älkää nyt ymmärtäkö väärin, en olisi hänen kanssaan mitään vakavampaa halunnutkaan, mutta olisin voinut nähdä toiste ja pitää kivaa tai viettää aikaa muuten vaan. Enemmän kuin se, että hän olisi jotenkin loukannut minua, ärsytti se, että joku voi noin rennosti pettää menemään. Olisi kai pitänyt tajuta, ettei minua vanhempia sinkkumiehiä baareissa enää parveile. Ja unohdin sen pikkujutun, että aina pitäis muistaa kysyä: "Ootko varattu?" Hohhoijaa...

Saatan nähdä tyypin silti uudestaan, ehkä jopa tänään. Hän lupasi tuoda mulle erään jutun, joka uutena maksaa paljon ja minulla on sellainen todella vanhanaikainen versio. Ajattelin ottaa sen vastaan ja olla miettimättä sen enempiä kuinka outoa sekin on. Olen köyhä ja muutenkin kaikki on ihan arsesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti