tiistai 12. huhtikuuta 2011

Elämää epätietoisuudessa

Särkee pää. Huomiseksi pitäisi kirjoittaa tekstianalyysi espanjaksi ja sitte ois vielä tenttikin enkusta. Valitsin sen vaihtoehdon, etten tee mitään kummankaan eteen. Loistava valinta omasta mielestäni. Tai oikeastaan ei, mutta kun olen vaan niin loppu ja puhki, ettei nyt oikein analyysiä irtoa. Viikonloppuna olin niin ahkera (kun deadline painoi päälle ja oli pakko), että se vei kaikki mehut. Ilmeisesti tässä nyt siirrään huomisaamuun sitä tenttiinlukua ja palautan analyysin jälleen kerran myöhässä. Se on fiksua se.

En osaa lakata ajattelemasta sitä fiksua. Tajusin myös, että sehän lähti ulkomailla käymään lauantaina, eikä mulla oo harmainta aavistustakaan, kuinka pitkä se visiitti on. Mä sain sellasen kuvan, et se on vaan muutaman päivän, mut ystäväni Katja taas oli sitä mieltä, että se tulis vasta ens kuussa takaisin. Äh, tänkin asian saisin varmaan selvitettyä, jos oikeesti haluaisin, mut en kehtaa kysyä keltään ei niin läheiseltä kaverilta. Samoin sen numeron voisin helposti pyytää joltain... Toisaalta mä en ehkä oo valmis kohtaamaan tätä tilannetta vielä. En oikein tiedä, mitä tapahtui tuona iltana ja haluanko siitä seuraavan jotain vai enkö. Oon yrittäny miettiä meitä yhdessä ja se kuva mun päässäni näyttää aina jotenkin oudolta ja vieraalta. Me ollaan ihan eri maailmoista... En tainnut mainita vielä sellasta pientä seikkaa, että se ei oo suomalainen. Kielikin siis jo aiheuttaa vähän tietynlaista jäykkyyttä kommunikointiin, ihan ku en muuten jo olisi ujo ja vaikee. Sitten se on aika korkeesti koulutettu (siitä nimi) ja yli 30. Ei siinä mitään, mutta vähän vaan erilaista, kun en oo pitkään aikaan ollut kenenkään mua vanhemman kanssa, ainakaan mitenkään vakavissaan. Tekisi varmaan vaan ihan hyvää mulle, ku oon tällanen lapsellinen härö.

Joka tapauksessa, ilmeisesti se kiinnostaa mua kuitenkin, kun kerran on mun mielessä koko ajan. Hyvännäköinen se on, silleen kypsällä aikuisella tavalla. Ehkä vähän liiankin sliipattu kyllä, vaikka tavallaan just siitä tykkään...  No, mä jatkan tätä epätietoisuutta ja odottelua, että josko se ilmestyy joskus taas hoodeille:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti