tiistai 14. elokuuta 2012

Unimaailma

Varmaan tekin ootte joskus nähneet unia, joiden jälkeen kun herää, ei voi muuta ku ihmetellä ääneen: "Mitä helvettiä?!" :) Hahaha, oikeesti ne on just niitä parhaita. Siis, jos on tarpeeks huumorintajua ;)

Viime yönä esimerkiksi näin unta, että tapailin Junnua salaa (ei niin kaukana tosielämästä). Jossain vaiheessa oma äitini sitten aavisti, että minulla on joku mies ja yritti sitten urkkia asiaa selville sanomalla, että kyllä minä voin vanhemmilleni kertoa kenen kanssa olen, oli se sitten kuka tai millainen mies tahansa. Tässä vaiheessa Junnu astuu ovesta sisään, kaikki esittelevät itsensä ja on niin onnellista että. ...Paitsi, että minä häpeän kuollakseni ja mietin, etteikö kukaan muu kuin minä muka näe kuinka nuorelta Junnu näyttää!? Miten kukaan ei sano mitään? Enhän minä nyt voi noin nuoren pojan kanssa olla!!
Joop...
Ensinnäkin, Junnu ei tosiaan halua mitään oikeeta suhdetta mun kanssa enkä minä hänen. Toiseksi, valitettavasti minä oikeastikin ajattelen noin - että olisi noloa olla jonkun niin nuorennäköisen kanssa. En kyllä tiedä huomaisiko ulospäin edes mitään, koska itsekin näytän ihan teiniltä...

Lomalla taas näin unta, että menin exän luona käymään. Kun kerran en ollut kuullut hänestä pitkään aikaan mitään (totta). Noh, ovi oli auki, joten menin suoraan sisään. Exä istui tv:n edessä pelaamassa pleikkaria tms. Jäin parin metrin päähän, hänen selkänsä taakse seisomaan ja katselemaan (tosi normaalia :). Siinä tovin katseltuani häntä äännähdin: "krhm..." jolloin hän tietenkin huomasi minut. Tunnelma oli ymmärrettävistä syistä aika jäätävä. Ilmaa olisi voinut leikata veitsellä. Yritin siinä sitten 'casually' kysellä kuulumisia, mutta exän vastaukset olivat hyvin lyhyitä ja tylyjä. (No hei, ex nainen on hiipinyt mitään ilmoittamatta sisään ja seissyt selän takana ties kuinka kauan). Vähän ajan päästä tyttöystävä tulee huoneeseen sanomatta mitään. Yritän tervehtiä, mutta asuntoon alkaa yhtäkkiä valua sukulaisia ja ystäviä. On kai jotkin juhlat. Kaikki mulkoilevat minua, mutta muuten ignooraavat täysin ja lopulta poistun paikalta vähin äänin.
Ihme uni! En mä nyt noin hullu sentään oo! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti