torstai 13. lokakuuta 2011

Dinner date

Toiset treffit ohi.
Olin Joonatanin luona sellaset kuus tuntia (!!!) :) Tehtiin ruokaa. Oli aika kivaa, mutta jäin vähän miettimään, että mitä siitä ikinä tulee kun kumpikin on vähän ujonpuoleinen... Kyllähän me ihan sujuvasti jutellaan ja on siinä mieles rentoa, mut miten mä onnistun viettää niin monta tuntia toisen luona ilman että edes hipaisen sitä? Eipä silti, ehkä on hyväkin edetä hitaasti ja tutustua ensin. Ei mulla niin kiire ole. Oon vaan ihan unohtanut, että miten etenee tällainen deittailu, jonka toivotaan rakentavan jotain pysyvämpää. Vastaavasta tilanteesta kun on aaaaiiiiikaaaaa. Jos ei lasketa toista nettideittiä, jonka kanssa käytiin jopa kahesti treffeillä (eikä tosiaan lasketa), nii edellinen kerta onkin ollut exäni kanssa siinä vuonna 2006, ahahahhahahha... Että ei ihme, jos oon vähän pihalla. Sitä paitsi, se oli vähän helpompaa, kun me tunnettiin jo entuudestaan.

Mutta edelleen on söpö tämä Joonatan :) jotenkin herkän oloinen poika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti