torstai 13. toukokuuta 2010

Villi, vapaa ja vastuuton

Olen ollut yli vuorokauden ilman nettiä ja vieroitusoireet alkoi olla jo aika kaameita:( Onneks nyt sitten yhtäkkiä yhteys taas toimiikin. Ei ole kyllä normaalia tuollainen katkos ja muutenkin yhteys on jatkuvasti heikko tai erittäin heikko. On ollut jo hetken aikomuksena ottaa yhteyttä Saunalahteen, mutta en vain tunnu saavan aikaiseksi. Netin kanssa on näitä ongelmia ollut kyllä ihan alusta asti, eli sellaiset neljä kuukautta, että kuinka vaikeeta voi olla näppäillä yksi numero??? Vaikeeta on.

Tän lukuvuoden opiskeluista on selvitty:) Kieliharjoittelu meni läpi ja siitä toisesta kurssista sain nelosen. Opintopisteitä tälle vuodelle tosin kertyi kokonaisuudessaan vain 19, että se on kyllä vähän ongelma... Parilta kuulta oon jättänyt tukia ottamatta, mut ei se nyt oikein auta. Jää silti joku 10 pistettä vajaaksi. Odotettavissa on siis selvityspyyntö kelalta jossain vaiheessa. Ou nou. Oon saanut sellasen kerran aikasemminkin, mut sillon mulla oli hyväksyttävä syy, kun olin ollut vaihdossa. Mitähän tällä kertaa keksisin? Piti käydä töissä? En jaksanut? Öö.. Pelkäänpä pahoin, että ne keskeyttää mut opintojen tukemisen. Eipä siinä, että mulla ois ees montaa tukikuukautta jäljellä...ehkä viis? mut ne rahat tulis kyllä tarpeeseen. Syksyllä toivon opiskelevani huomattavasti enemmän ja tekeväni töitä vähemmän ja vuokrakin pitäis maksaa... Tää koko tilanne on ihan hanurista. Kaiken lisäksi tää on taas ihan mun omaa syytä, että oon kusessa, kuinkas muutenkaan.

Syksyllä ois tosiaan tarkoitus osallistua sekä englannin että espanjan sivuainepääsykokeisiin. Ne on myös kivasti peräkkäisinä päivinä, heh... Kumpaankin pitää tsempata aika todella paljon, jos meinaan tulla hyväksytyksi. Englantia oon opiskellut viimeksi lukiossa elikäs joku kahdeksan vuotta sitten ja sillon mä olin siinä kyllä ihan hyvä ja osaan mä edelleen sitä puhua silleen puhekielen tasolla, mut kaikki fiksumpi sanasto on unohtunut ja kirjottaminenkin saattaa vähän jo takkuilla. Espanjaa oon opiskellut kielikeskuksen kurssien verran, mut jos ei lasketa tänä vuonna käytyä suullista kurssia, on niistäkin jo vähän aikaa, joten kielioppi ja sanasto on aika hakusessa. Toisin sanoen, töitä ois tehtävä tänä kesänä kummankin kielen eteen. Ajattelin aloittaa tänä iltana espanjalla:)

Huh, onpas mulla tänään paljon asiaa... Sori, jos pitkästytän;)
Halusin vielä mainita, että Kimistä ei ole kuulunut viikkoon yhtään mitään. Kolmansia treffejä ei ole edelleenkään ollut ja olen tässä tullut siihen tulokseen, että Mitä järkeä???!!! Sain kyllä sellaisen kuvan, että hän oikeasti halusi vielä tavata, mutta olettaisin, että pitäisi sitten vähän tiiviimmin yhteyttä. Noh, ainakaan minä en kirjoita enää yhtään viestiä. Jokin selitys häneltä olisi kyllä paikallaan...
Harmi sinänsä, koska nyt alkaa nää kevät/kesähormoonit hyrräämään ihan toden teolla;) Ja viime yönä näin aivan ihanaa unta eräästä espanjalaisesta miespuolisesta tuttavastani... Hitto, että olin pettynyt herätessäni, kun tajusin sen olleen vaan unta:/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti