lauantai 17. joulukuuta 2011

Päivitystä vaan

Juu ei ole mitään jänniä uutisia. Kirjastopojan kanssa käytiin kahvilla/lounaalla ja oli ihan hauska jutella livenäkin kaikenlaista, lähinnä opiskelusta ja muusta. Noh, mutta ei sitten vastannut ihan mun ennakko-odotuksia ja siihen sekin taas jää. Tottakai me vielä nähdään (ainakin siel kirjastolla) ja voidaan mennä uusiks syömään tai jotain, mutta ei sen ihmeempiä. 

Joonatanin suhteen oon jossain ärsyttävässä nostalgiavaiheessa (jota ei luulis tulevan noin lyhyen yhdessäolon jälkeen...) ja kuvittelen välillä päässäni, että se oli tosi ihana ja oli nii hyvä olla sen kans. Täh??! No ei *ittu ollu!! Tai no oli kai sillon, ku olin sen sylissä yms. mut muuten olinki aina ihan pihalla sen kans.

Pitääpi yrittää keskittyä enemmän itseen taas vaihteeksi, kun jäänyt kaikki liikunnallinen puolikin, ei vähiin, vaan pois kokonaan. Nyt kun on saanut kaikki opiskeluhommat syksyn osalta pois päiväjärjestyksestä (lukuun ottamatta paria tammikuulle siirtynyttä juttua), voi vähän hengähtää. Tietty raadan viel töissä ja kaikki joululahjat melkei ostamatta, mut se ilo ettei tarvi opiskella: aaaaaaaaaaaaahhhhh :) Nyt teen pikasiivouksen ja sitte hyvän ystävän luokse viettämään laatuaikaa. Ystäväni pieni puolitoistavuotias poitsu saattaa kyllä varastaa kaiken huomion :)

ps. kuin noloo, että mulla on edelleen eniten postauksia fiksusta???!!! hirveetä!! mikä mua on oikeen vaivannu? näin sen joku päivä ja musta se vaan näytti tosi vanhalta ja puhu ihan pimeitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti