perjantai 13. joulukuuta 2013

Varovasti eteenpäin

Jospa päivittäisi vähän tunnelmia...
 
Tulin pari päivää sitten siihen lopputulokseen, että en ahdistu jos näen hipsteriä ihan normiympäristössä yksin. Juteltiin jopa täysin rennosti jotain viimeksi. Ahdistun vain silloin, kun mieleni yhdistää hänet siihen uuteen naiseen. Ajatusketju vie jonnekin heidän yhteisiin hetkiinsä. Mietin, mitä menetän kun en saa herätä jonkun vierestä, kun päivä toisensa jälkeen herään tyhjästä sängystä ja illalla taas palaan tyhjään kotiin. Olen kateellinen ja mustasukkainen samaan aikaan. Mutta kyllä tämä tästä vielä muuttuu, jos ei iloksi asti niin ainakin normaaliksi.
 
Olen jopa yrittänyt aktiivisesti löytää uutta seuraa. Netistä tottakai, mistäpä muualtakaan... Kahden eri tyypin kanssa olen kirjoitellut ja vähän alustavasti puhuttu tapaamisesta. Saa sitten nähdä, mitä siinä käy.
 
Salilla olen käynyt edelleen ahkerasti, mikä auttaa merkittävästi siihen että suht koht hyvä mieli pysyy. Olen myös tyytyväisempi ulkoiseen olemukseeni. Niin kai se menee, että ensin pitäisi pitää itsestään ennen kuin voi odottaa jonkun toisen tykästyvän sinuun.
 
Hyvää joulunodotusta itse kullekin! :)

2 kommenttia:

  1. Kyllä, tuo loppupäätelmä osuu ytimeen: Niin kauan kun et pidä itsestäsi et voi antaa kenenkään muunkaan pitää. Toimii myös jos, vaihdat pitämisen sijaan arvostamisen tai rakastamisen.

    VastaaPoista
  2. Tuli hyvä mieli tästä. Kiitos Tapsa.

    VastaaPoista