sunnuntai 7. elokuuta 2011

Daydreaming at night time...

Noniin...
Avasin viinipullon, join lasillisen ja aloin jutella seikkailijan kanssa naamakirjassa. Muutaman lauseen jälkeen juttu kääntyi seksiin, minun aloitteestani (no se on se viini!!!). Seikkailijahan siitä vallan innostui ja olisi ilmeisesti halunnut ihan oikeasti harrastaa jotain cyberseksiä mun kanssa, mut äh, taidan olla liian ujo moiseen. Ei voi mitään. Sori. Noh, jatkettiin juttua kumminkin asteen säädyllisemmällä tasolla, I guess... Hän tiedusteli muun muassa, mikä oli mun personal favourite siellä reissussa. Mä sitten kerroin, vaik totta puhuakseni en oikeesti muista juurikaan niitä kertoja. Kaikki on ihan ku sumun peitossa... Ehkä mä oikeesti vaan olin niin humalassa koko matkan ajan, mene ja tiedä. Mut siis joo, pari kohtausta muistin kumminkin ja hän kertoi sitten omansa. Anteeksi, mutta en nyt kykene paljastamaan mitään yksityiskohtia! Nou nou... Sen verran voin paljastaa, että matkalta jäi muistoksi pari "ekaa kertaa", eli mulla on ilmeisesti aika paljon vielä koettavaa silläkin saralla ;).

Hmm.. siinä kun toivoin olevani samojen lakanoiden välissä seikkailijan kanssa, en voi sille mitään, että ajattelen samaan aikaan fiksua ja olen ajatellut sitä muutenkin tässä viime päivät aika paljon. Vaarallista... Mun pitäis niin unohtaa koko jätkä ja silti mä mietin koko ajan, et mitenköhän voisin ottaa siihen yhteyttä ja voisinkohan...? Äh, ei meillä oo ees sama huumorintaju ja se on oikeesti tosi tärkee tekijä. No, ehkä mä en oikeesti ajattele sitä silleen mitenkään tunteella... ehkä mä vaan nyt haluun sen pöksyihin, ku en vaan kestä ilman. (hope so). Nii ja fiksu käyttää oikeesti hyvännäkösiä alushousuja!!! Ne istuu, on tarpeeks piukat, oikeen mittaset ja everything. On oikeesti tärkeetä, millaset kalsarit miehellä on. Viime syksyn pojulla oli jotkut ihan jäätävät roikkuvat pussihousut. Ne näytti kaks numeroo liian isoilta. Kuka ostaa sellasia???!! Kaikki sen alkkarit oli niitä!!! Teki mieli pihdata vaan sen takii. Samoin seikkailijan pöksyis oli toivomisen varaa...(huokaus).

Tiistaina lähtö portugaliin!!!! En tiedä ehdinkö kirjoittaa tänne sitä ennen, joten antoisaa viikkoa itse kullekin, mikäli ei kuulla... Yritän sit tulla viikon päästä raportoimaan, mitä siel matkalla tarttu pyydykseen ;) Bye bye! 
Boa noite! tai jotain sinne päin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti